En service- og vedligeholdesaftale, giver dig optimal drift, ekstra værdi og fordele!​

Når du får serviceret jeres anlæg løbende og regelmæssigt, kan du reducere risikoen for, at anlægget mister effekt og går i stykker til et absolut minimum. Vi tilpasser og skræddersyr servicepakken individuelt i forhold til komponenter, anslået drifttid, materiale samt slidtage. Dette sikrer, at der kun fortages den nødvendige service, og at prisen på serviceaftalen afspejler det faktiske behov. ​​

Kunderne og vores erfaringer er entydige: ​

  • Der er god økonomi i at forbygge og vedligeholde frem for at reparere og udskifte. ​
  • Driftsikkerhed samt en lang levetid giver din virksomhed en økonomisk gevinst. ​
  • Du sikrer, at myndighedskrav overholdes.
  • Du sikrer, at du ikke mister fabriksgarantien.

Fordele:

  • Drifttid og driftsikkerhed sikres.
  • Anlæggets værdi bevares og levetiden forlænges​.
  • Regelmæssige, lovpligtige sikkerhedsinspektioner​.
  • Altid originale kvalitets reservedele og tilbehør fra Dustcontrol/Plymovent.​
  • Hurtig respons på servicesager​.
  • Erfarene og uddannede serviceteknikere.​
  • Service intervaller overholdes og sikres via vores systemer.

Fordele:

  • Fejl opdages og kan udbedres, og vi udarbejder et prisoverslag for udbedring af fejl eller reparationer, som ikke er omfattet af serviceaftalen. ​
  • Prisen for servicebesøg er aftalt på forhånd og dermed kender du budgettet for vedligehold.
  • Driftsomkostninger minimeres​.
  • Mindre spildtid med tekniske udfordringer, så din og dine kollegaers tid bruges mere optimalt   

Service- og vedligeholdelsesaftalen indeholder:

Minimum en årlig sikkerhedsmæssig og funktionel gennemgang af anlægget i henhold til gældende lovgivning.

Der foretages forebyggende vedligehold og præventiv udskiftning af dele*)  i overensstemmelse med fabrikantens serviceplan.

Der udarbejdes servicerapport, hvor anlæggets tilstand og det udførte arbejde beskrives. Endvidere påsættes en servicemærkat anlægget.

*) Såfremt der konstateres fejl på maskinen, der kræver udskiftning af dele/reparation udover serviceaftalen, planlægges det videre forløb. Der ydes rabat på reserve- og sliddele, der købes udenfor aftalen.

Yderligere oplysninger:

Vores serviceteknikere er yderst servicemindede, veluddannede og har et professionelt kendskab til vores produkter.

Alle anlæg bliver kontrolleret ved hjælp af særlige produktspecifikke inspektions-checklister. Herved sikres, at alle nødvendige områder er kontrolleret. En servicerapport bliver herefter fremsendt til dig.

Når et anlæg eller en maskine er blevet serviceret, påsættes et inspektionsmærke, der bekræfter servicet og hvornår det er gennemført.

Globalservice​

Du kan vælge at bruge vores globalservice, der sikrer løbende levering af filtre, affaldsposer, bigbags og sliddele, der forbruges i forbindelse med normal brug.

Vi aftaler og tilpasser leveringer løbende dit forbrug/behov.

Der er ingen binding - vi aftaler det, som det passer dig.

Ring til Susanne Winther på 61 279 379 eller mail info@dansk-procesventilation.dk for at aftale dit specialsyede service eller for at bestille filtre, plastsække ler andre materialer.

HUSK du binder dig ikke til noget ved at indgå en serviceaftale. Der er ingen udgift til abonnement.

Dansk Procesventilation ApS
Vangeleddet 73
2670 Greve

Telefon: 61 279 379
Mail: info@dansk-procesventilation.dk
CVR nr.: 31588685

Lageradresse:
Vangeleddet 65
2670 Greve

Åbningstider:
Mandag-torsdag kl. 8.00-16.00
Fredag kl. 8.00-14.30

   

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.